Na początku naszej współpracy z firmą MARKOS postawiono przed nami dwa wyzwania: odświeżenie wizerunku firmy oraz stworzenie rozpoznawalnej marki pracodawcy z wyboru.
W kampanii brandingowo–rekrutacyjnej połączyliśmy offline z online. Narzędzia, które do tego wybraliśmy, są odpowiedzią na konkretne problemy. Billboardy zwiększają rozpoznawalność marki pracodawcy wśród potencjalnych kandydatów, a plakaty w biurach oraz komunikacji miejskiej są nośnikiem jej wartości. Wewnętrzna komunikacja wizualna stała się bardziej przyjazna (posty i plakaty informujące o dodatkowych bonusach). Chcieliśmy, aby obecni pracownicy na nowo odkryli swojego pracodawcę.
Postawiliśmy na dwa hasła główne kampanii: “Obierz kurs na karierę” oraz „Awans to nie przywilej”. Kampania inicjowała mocne wejście marki pracodawcy na rynek, dzięki niej kandydaci mogli poznać MARKOS oraz zaznajomić się z szeroką gamą oferowanych produktów i usług.
W ramach kampanii przygotowaliśmy dla Markos zakładkę „Praca”, czyli miejsce na stronie www, gdzie kandydaci mogą zapoznać się ze szczegółami ogłoszenia i złożyć aplikację. Efektem naszej pracy jest portal, który integruje działania rekrutacyjno-wizerunkowe oraz jest mocnym i skutecznym punktem w procesie pozyskiwania nowych kandydatów i tym samym spaja komunikację, https://praca.markos.pl