Współpraca z marką Mariaż Patisserie to jedno z naszych najsłodszych wyzwańWłaścicielka cukierni postawiła przed nami zadanie odświeżenia wizerunku marki i opracowania księgi identyfikacji wizualnej.
Odświeżony logotyp został opracowany w sposób pozwalający na użytkowanie go na wszelkich dostępnych mediach. Wyeksponowaliśmy detal, jednocześnie zwiększając czytelność i zachowując charakter marki. W nowej identyfikacji pojawił się też nowy kolor wiodący, korespondujący z wystrojem lokalu.
Stworzyliśmy projekt oznakowania wizualnego opakowań, który poza brandingiem zewnętrznym skupia się również na detalach w postaci multiplikacji sygnetu we wnętrzu opakowań. Takie połączenie sprawiło, że produkt nabrał dodatkowego, ekskluzywnego charakteru.
Unikalny charakter najwyższej jakości produktów, będących w 100% wytworem ludzkich rąk i wyobraźni, znajduje odzwierciedlenie w wykorzystanym sygnecie, symbolizującym harmonię, synergię oraz dbałość o detale.