Smaczny lifting marki Foodlevel. Kto powiedział, że w rebrandingu marki musi chodzić o rewolucję? Tym razem postawiliśmy na ewolucję dotychczasowego brandu, ujednolicenie przekazu i wzmocnienie tożsamości marki. Zachowana kolorystyka i motyw przewodni w sygnecie są idealną odpowiedzią na wymagania Klienta, którymocno utożsamiał się z dotychczasowym logotypem. Całość uzupełniona została o monochromatyczne zdjęcia i grafiki z kolorystycznym akcentem w formie barwionych soczewek. Tak oto powstał kolejny smaczny-owocaśny brand w naszym portfolio! 😊
Cel/Założenia:
Naszym celem była ekspozycja marki dietetycznej w taki sposób, aby sugerowała świeżość, nietuzinkowość i indywidualizm . Marka miała komunikować wartości prożywieniowe, zachęcać do zmiany nawyków i skorzystania z oferty profesjonalisty, w tej dziedzinie. Przeprowadziliśmy kompleksowy rebranding obejmujący logotyp, materiały promocyjne, oprawę w social mediach, tagline oraz projekt strony internetowej z funkcją sklepu. Ta ostatnia została przez nas wdrożona do formy on-line – www.foodlevel.pl .
W ramach zlecenia stworzyliśmy również submarkę dla platformy zrzeszającej uczestników autorskiego programu dietetycznego – ChudnieMY.
Foodlevel – wyższy level odchudzania!