Back To Top

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to sposób prezentowania firmy w postaci określonego wizerunku. Świadome podjęcie szeregu działań, w wyniku których staje się ona rozpoznawalna i budzi konkretne, oczekiwane skojarzenia u odbiorców.

Co się składa na identyfikację wizualną firmy? Wszytskie punkty styku Klienta z marką:

  • logo/logotyp
  • kolorystyka
  • krój pisma
  • druki firmowe (m.in. wizytówki, papier firmowy, koperty)
  • księga znaku
  • wygląd produktów oraz i ich opakowań
  • środki transportu (samochody ciężarowe i osobowe)
  • ubiór pracowników;
  • stoiska targowe;
  • szata graficzna materiałów promocyjnych

Powyższe elementy powinny ze sobą współgrać.

Z pomocą dostępnych narzędzi, firma, w najszybszy sposób, odpowiada na pytanie, jaki jest jej charakter, jakie niesie ze sobą wartości. Dlatego istotna jest dbałość o wszelkie detale, aby potencjalny klient odwiedzając stronę internetową, profil w Social Mediach, przychodząc do siedziby firmy, otrzymując wizytówkę, zawsze otrzymywał jednakowy przekaz.

Logo to symbol działalności, rozpoznawalna „twarz” firmy.  Zadbamy o to, aby był to także znak Twojego sukcesu.

0
Category:

Napisz komentarz